Bright geeft feauteauf*ckers gratis jaarabonnement

Bright geeft feauteauf*ckers gratis jaarabonnement

Bright geeft feauteauf*ckers gratis jaarabonnementDe lancering van het tijdschrift Bright maakte afge-lopen week een lawine aan discussie, commentaar en creativiteit los. Vooral dat laatste is bij Bright in goede aarde gevallen. Bij wijze van Valentijnsactie belonen zij de drie beste feauteauf*ck covers met een jaarabonnement op Bright.

Sportieve en slimme actie van Bright, complimenten!


Geplaatst in

Delen



Er zijn 6 reacties op dit artikel

  • Nu nog Van Jole het gat van de deur wijzen en het wordt nog wat met Bright

    geplaatst op
  • Inderdaad slimme zet van Bright. Na alle aandacht van vorige week krijgen ze deze week weer free-publicity via sites als Geenstijl, Retecool en Marketingfacts.

    geplaatst op
  • Yep, mooi voorbeeld ook van hoe je als bedrijf kunt omgaan met negatieve sentiment op weblogs. Goed luisteren, niet alleen komen met tegenargumenten maar sentiment proberen te keren via een ludieke actie.

    geplaatst op
  • Goede, slimme actie van Bright. Wel tamelijk suf van GeenStijl dat het daarop met de Viva-opmerking komt dat het erg sportief is. Als je een weblog met ballen bent, laat je je rel-imago niet vallen door zo'n actie. Dat dat wel gebeurt mag je opvatten als 2-1 voor Bright.

    Netkwesties komt vandaag overigens met een uitgebreid achtergrond-artikel - van Peter Olsthoorn - over de hele poeha:

    E-mail naar adres onbekend
    Het nieuwe techno-lifestyleblad Bright blies in de bus met een onthulling over criminele overname van internet. Weblogs reageerden laatdunkend. Netkwesties zocht het uit.

    De (beetje zouteloze) conclusie van Netkwesties: het artikel in Bright had wel een kern van waarheid maar de stelling dat het internet in handen van criminelen was, was onzin, en de heren journalisten hebben de boel nodeloos lopen opblazen.

    geplaatst op
  • Grappig dat Olsthoorn verwijst naar weblog Goedzo, dat de hoax-tekst letterlijk van marketingfacts had gekopieerd.

    geplaatst op
  • @Anders: Juist rebels van Geenstijl om niet tekeer te gaan tegen de actie. Een relletje had Bright waarschijnlijk verwacht. Niets van dat alles... hartelijk bedankt hoor.

    Ondanks de marketingstunt vraag ik me nog steeds af of bright deze zomer haalt. Maargoed dat heeft met inhoud te maken.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.