Campagne Scarlet te succesvol?

26 juli 2005, 07:43

Campagne Scarlet te succesvol?Telefoon- en internetprovider Scarlet is gestopt met zijn succesvolle wervings-campagne. Scarlet wil eerst de problemen met haar huidige klanten oplossen. De ambitieuze provider begon begin dit jaar met een uitgebreide mediacampagne met Beau van Erven Dorens als boegbeeld.

“We kregen onverwacht veel respons,” vertelt woordvoerster Sandra Ottens van Scarlet vandaag in het Parool. “Helaas is gebleken dat we dat succes niet goed het hoofd kunnen bieden. Daarom zijn we even gestopt met de werving.”

Wel opmerkelijk dat men zich nog steeds kan aanmelden via de website van Scarlet!?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    Sander Duivestein

    Vanochtend bij Stenders Vroeg Op was ene Mark, oud Scarlet manager van regio Amsterdam op de radio. Deze liet weinig heel van het functioneren van Scarlet.


    26 juli 2005 om 08:10

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!