Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold
Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie.
In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen.
Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden.
Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.
Dit is met dezelfde technologie zoals gebruikt bij Faceclip van Oddcast. Dit is destijds in NL ook opgezet en zou zo weer in Nederland ingezet kunnen worden, de technologie staat al klaar aan IVR zijde met een 0900-nummer waarbij de bellers hun text inspreken en deze text 1-op-1 lipsync wordt gemaakt.
Dus nu wordt succes al afgemeten aan het niet correct werken van de dienst? Dan ken ik nog wel een aantal enorm succesvolle sites…
@Don Allie
..ik lees in het artikel niets over “succes” eigenlijk.. je kan het zelfs sceptisch opvatten :
..”Die vast razend populair is, want de ’text to speech’ functionaliteit ligt er om de haverklap uit”..
@David. ‘zou zo weer ingezet kunnen worden in NL’. Heb jij ergens een Nederlandse demo staan?
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!