CBS ’60 minutes’ nu ook via podcast

26 september 2005, 07:15

CBS experimenteert reeds geruime tijd met het aanbieden van podcasts. Een serieuze toevoeging is het vanaf vandaag via de podcast aanbieden van het volgens mij al decennia oude, maar immer populaire televisieformat ‘60 minutes’. Hoewel het qua advertentie-inkomsten nog niet opschiet, gelooft CBS serieus in het medium en gaat op deze wijze dus lekker door met ervaring op doen.

Bron: Mediapost.com

Edwin Duys
Social Media & Online Markeitng Realist | Mede-oprichter Saristos bij Saristos

Dol op het bedrijfsmatig toepassen van online marketing en social media. Mede-oprichter en partner van Saristos, realisten in online marketing en social media. Mijn drijfveer is bedrijven te helpen om door middel van content marketing via social en digitale media gekwalificeerde potentiële klanten (leads) te genereren. Je kunt mij zakelijk volgen via Twitter en met mij connecten via LinkedIn

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!