Citro?n blijft klasse appart

24 september 2003, 11:33

Citro?n blijft wat mij betreft er met kop en schouder bovenuit steken. Na de succesvolle online campagnes voor C3 en C5 komen ze nu met de C2 Urban Challange.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

5 Reacties

    Edwin

    Het spel is wel aardig. Uitkomst discutabel. Tot nu toe scoor ik altijd in de buurt van de score van Citroen. Sterk is het verleiden om deel te nemen aan ronde 2. Na invoer van persoonlijke gegevens kom ik niet meer verder.

    Dit geldt overigens voor de verdere uitwerking van de campagnesite. Ik ben daar niet zo enthousiast over. Verwachting is hoog, maar bv. bij de configurator kun je alleen de kleur bepalen. Druk je op de prijslijst dan krijg je print te zien van de excel sheet en vervolgens de mogelijkheid om hem te downloaden!! Ik wil online kunnen configureren en direct weten wat dit voor de prijs betekent. Daarnaast zitten er de nodige bugs in.

    Kortom: ben het niet geheel eens met Marco. Het belooft veel, de uitwerking schiet echter (tot nu toe) te kort.


    24 september 2003 om 11:49
    media

    Ben inmiddels ook al wat bugs tegengekomen. Jammer, het concept en vormgeving zien er erg goed uit.


    24 september 2003 om 18:12
    media

    Gisteren een email gestuurd naar Citroen; nog geen reactie terug 🙁


    25 september 2003 om 11:05
    media

    Gisteren wel de informatiebrochure per post ontvangen; nog steeds geen reactie op mijn email 🙁


    1 oktober 2003 om 15:19
    Eduys

    Da’s toch jammer dat het lijkt of alleen het online stuk goed is verzorgd en het fulfilment erachter weer tekortschiet. Zal wellicht te maken hebben met Citroen Nederland versus dealerorganisatie ?


    1 oktober 2003 om 16:10

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!