Coca-Cola actiefste sponsor jongerenevenementen

Coca-Cola actiefste sponsor jongerenevenementen

Coca-Cola is de meest actieve sponsor van jongerenevenementen in 2002.

In 2001 stond de frisdrankleverancier nog op de tweede plaats achter Heineken, maar in 2002 heeft ze de koppositie van Heineken overgenomen. Coca-Cola sponsorde in totaal 33 jongerenevenementen, 12 meer dan in 2001. In 2002 valt verder de derde positie van Bacardi op. Het drankenmerk is daarmee de hoogste nieuwe binnenkomer. In de monitor van vorig jaar stond Bacardi op de 35e plaats.

Radio & TV was in 2002 de actiefste merkcategorie bij jongerenevenementen. Maar liefst 45 verschillende Radio & TV-merken waren in 2002 sponsor van totaal 110 jongerenevenementen.

Bovenstaande informatie is afkomstig uit de analyse van de nieuwe editie van de deze week verschenen ReSpons Jongeren Evenementen Monitor. De monitor bevat een kalenderoverzicht van jongerenevenementen in de periode maart tot en met december 2003.

Bron:
http://www.respons.nl/


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.