Combinatie van RSS en e-mail

30 augustus 2005, 05:35

Weer een goed verhaal van Rok Hrastnik op MarketingStudies.net, ditmaal over de combinatie van RSS en e-mail. Vooral het 6-stappen plan aan het einde om RSS te integreren in je e-mailmarketing strategie is handig.

Robert de Boer
eigenaar bij Lead Today

Robert de Boer is oprichter van Lead Today (voorheen New Kitd), een bureau voor online leadgeneratie. Lead Today heeft één doel: leads genereren op uw website. Veel mensen bezoeken en verlaten een website zonder er iets te doen of achter te laten. Lead Today pakt dit probleem aan. Een mix van techniek, vormgeving, content en redactie verandert anonieme websitebezoekers in gekwalificeerde leads. Met onze modulaire aanpak kunt u leadgeneratie stap voor stap integreren in uw bestaande website of een compleet nieuwe website bouwen. Robert de Boer studeerde Bedrijfskundige Informatica en vulde deze opleiding aan met de Post HBO CRM opleiding (Beeckestijn Business School). Eerder werkte hij voor bureau's als Lectric, E-Village en Branddoctors. In 2006 werd hij onderscheiden met de DeMeter Award 2006, een vakprijs voor 'aanstormend marketingtalent'. Hij is tevens bestuurslid bij DeMeter, met innovatie als portefeuille, en was een van de initiefnemers van Resultblog, hét weblog over direct-marketing.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Emiel Kamzol

    Goed stuk, en voor 90% klopt het ook wel. Wij zijn al een aantal maanden bezig bij verschillende key company’s dit te implementeren. Het grootste probleem wat zei hebben met deze verandering is de bekendheid van rss feeds.. Podcasting zegt iedere gebruiker wel iets maar van rss feeds hebben ze nog nooit gehoord.

    Emiel Kamzol


    30 augustus 2005 om 10:08
    Dimitri Georganas

    In de toekomst zal RSS leesfunctionaliteit in ‘gewone’ browsers goed geintegreerd zijn, zodat het een stuk laagdrempeliger wordt.

    Daarnaast kun je een ‘eigen’ versie van b.v. Feedreader distribueren met daarin de feedlinks voorgeprogrammeerd.

    Het probleem met key companies is dat ze de eigen onbekendheid met ontwikkelingen op internet vaak met die van hun prospects en klanten verwarren. Vaak ontbreekt elke onderbouwing. En ten opzichte van e-mail is alles relatief onbekend.


    30 augustus 2005 om 11:28

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!