Congres Facebook Marketing: leer alles over Facebook-marketing van de experts!
Op dinsdag 11 juni 2013 vindt in de Jaarbeurs de eerste editie van Congres Facebook Marketing plaats. Er zijn toonaangevende bijdragen van specialisten zoals de Facebook autoriteit en Likeonomics auteur Rohit Bhargava, oprichter van de EdgeRank Checker Chad Wittman, mediapsycholoog Mischa Coster en social advertising expert Merry Morud van Aimclear. Naast deze (internationale) keynote sprekers presenteren meerdere Nederlandse experts en organisaties hun Facebook case. Voor iedereen die serieus zakelijk succes wil behalen met Facebook is dit congres een absolute aanrader.
Keynote-sprekers
De volgende (internationale) keynote sprekers geven op dinsdag 11 juni een presentatie:
-
Chad Wittman: Understanding & Leveraging the Power of Facebook’s News Feed. In deze keynote laat EdgeRank specialist Chad Wittman zien hoe je de mogelijkheden van het Nieuwsoverzicht in Facebook optimaal kan benutten.
-
Merry Morud: Succeeding with Facebook Ads! Surfing the Psychographic Targeting Wave. Merry Morud laat je zien hoe je met behulp van diepgravend psychografisch onderzoek inzicht krijgt in de persoonlijke karakteristieken van je fans en potentiële klanten op Facebook.
-
Mischa Coster: Persuasion & Contagion on Facebook. In zijn presentatie neemt social media-psycholoog en –strateeg (en Marketinfacts-blogger) Mischa Coster ons mee in de wereld van psychologie, beïnvloeding en sociale besmettelijkheid. Hij laat zien wat persuasive communicatie is en welke contentstrategie effectief is.
-
Rohit Bhargava: The Likeonomics Revolution: Why Conversation Matters Less Than You Think. In deze uitdagende keynote sessie geeft brand consultant en Likeonomics auteur Rohit Bhargava zijn visie over merk en controle. Hij legt uit wat er nodig is om in dit tijdperk van Facebook en andere social media je merkreputatie te managen.
Facebook-praktijkcases
Naast de keynote-sprekers presenteren diverse Nederlandse organisaties en sprekers hun Facebook-cases, met onderwerpen zoals:
-
De ROI van Facebook
-
Facebook-contentstrategie
-
Adverteren op Facebook
-
Instagram-marketing
-
Facebook voor B2B, overheid en non-profit
-
Facebook Mobile & Open Graph
-
Big Data en Facebook
-
Campagnes, analyse en optimalisatie
Maandag 10 juni: masterclasses van Chad Wittman en Rohit Bhargava
Voor wie echt de diepte in wil en alles wil leren hoe je Facebook zakelijk succesvol kan inzetten, de experts Chad Wittman en Rohit Bhargava beiden een twee uur durende masterclass verzorgen.
-
The Simple Complexity of Facebook Marketing. In deze masterclass van EdgeRank expert Chad Wittman leer je meer over de complexe puzzel van Facebook marketing en zie je hoe dit sociale netwerk evolueert.
-
How To Create Great Content, Engage Users, And Measure Real Business Value From Facebook. In deze nuttige en praktische masterclass laat Rohit Bhargava zien hoe je meer waarde uit Facebook haal en daadwerkelijk zakelijke resultaten met Facebook kan boeken.
Meer informatie?
Het Congres Facebook Marketing vindt plaats in de MediaPlaza van de Jaarbeurs Utrecht, één van de mooiste zalencentra van Nederland.
Alle overige informatie over het Congres Facebook Marketing is te vinden op www.congresfacebook.nl. Kaarten kosten €295 voor de pre-conference, €345 voor het congres op dinsdag en €495 voor beide dagen. Tot 1 mei geldt voor de laatste twee opties een vroegboekkorting van €50. De organisatie van het congres ligt in handen van Likeconomics en Entopic.
Win 2 kaarten voor het Congres Facebook Marketing!
Omdat we bij Marketingfacts mediapartner van het Congres zijn, besteden we hier de komende weken meerdere keren aandacht aan het congres. Daarnaast mogen we 2 kaarten weggeven onder onze Facebook-fans. Meedoen is simpel en kan op de Facebook-pagina van Marketingfacts.
Hi, de app om mee te doen lijkt niet te werken? Ik kom gewoon op de wall uit.
Hoi Clau,
De app is alleen bereikbaar in een browser (niet mobile). Probeer het anders nog eens, er was een kleine (korte) storing in de App.
Aljo
Het werkt ondertussen idd, bedankt!
Wordt er bij dit congres meer verteld dan hetgeen we allemaal al lang weten, of zelf kunnen weten door even 10 te denken?
Ik heb meerdere conferenties gezocht en er blijft altijd een beetje een nare nasmaak hangen van “waarom kwam ik hier ook al weer?”.
Best practices, wat te doen, wat niet, welke taal op basis van je doelgroep, timing, statistieken, dat weten we allemaal toch al lang? Ik vind 495 euro aardig veel geld om vier keer te horen hoe iemand het wiel opnieuw heeft uitgevonden. Maar misschien heb ik het mis.
“Even 10 seconden na te denken”
“Bezocht”
Wauw! wat zou ik daar graag bij zijn. Beetje jammer van het prijskaartje.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!