Customer journey – en dan? Schrijf nu in: Oracle Workshop op 21 april #adv
Schrijf nu in voor de Oracle Workshop op 21 april over concretisering van de klantreis met juiste inzet van processen, data en IT
Sterke merken groeien door de inzet van slimme technologie, waarmee zij zich kunnen onderscheiden door het allerbeste te bieden in klantbenadering. Op vrijdag 21 april presenteert Oracle in samenwerking met Spindrift (DigitasLBi) hoe je de optimale digital experience creëert voor klanten. Je leert hoe je met juiste inzet van processen, data en IT (en dat vanuit de Cloud!) de customer journey concretiseert.
Schrijf je nu in voor de workshop op vrijdag 21 april, 9:30 – 13:30 uur bij Oracle, in Utrecht.
Friday Cloud Update “The digital experience”. Ben jij klaar voor de toekomst?
Registreer vandaag nog en:
- Hoor van Keith Hurley, managing director bij Spindrift (DigitasLBi) hoe de juiste customer journey de digitale transformatie ondersteunt en customer experience naar een hoger plan brengt
- Ontdek hoe je met een betere integratie van de sales-, services- en marketingfuncties een duurzaam concurrentievoordeel creëert
- Maak kennis met de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van digital transformation, big data, mobile & chatbots
- Ervaar dat digitale ontwikkelingen de motor zijn achter je innovatie en bedrijfstransformatie
- Kom netwerken met je collega’s en laat je inspireren door de klant cases!
Schrijf je nu in voor de workshop op vrijdag 21 april, 9:30 – 13:30 uur bij Oracle, in Utrecht.