CZ lanceert prijsvechter met internetlabel EasyHealth

9 december 2003, 13:03

Volgende week zet zorgverzekeraar CZ het nieuwe label EasyHealth in de markt. Het internetlabel moet zich gaan ontpoppen als een echte prijsvechter. ?Verzekerden kunnen tot de helft besparen op hun ziektekostenpremie?, zo zet CZ de toon.

EasyHealth richt zich op verzekerden die datgene wat onverwacht is (risico) willen verzekeren en datgene wat verwacht kan worden (onderhoud) zelf betalen. Er zijn twee dekkingen: ?Basic Care? (ziekenhuis, hulpmiddelen en medicijnen) en ?Plus Care? (?Basic? plus huisarts, second opinion en ??n vruchtbaarheidsbehandeling). De maandpremies (eigen risico ? 50) vari?ren voor de basisvariant van ? 31 (0 tot 20 jaar) tot ? 130 (60 tot 65 jaar). Bij Plus Care liggen de premies ? 7 tot ? 10 hoger. Verzekerden kunnen via de module ?Custom Care? jaarlijks ? 180 tot ? 360 sparen voor onverwachte uitgaven.

Bron: AM Web

Edwin Duys
Social Media & Online Markeitng Realist | Mede-oprichter Saristos bij Saristos

Dol op het bedrijfsmatig toepassen van online marketing en social media. Mede-oprichter en partner van Saristos, realisten in online marketing en social media. Mijn drijfveer is bedrijven te helpen om door middel van content marketing via social en digitale media gekwalificeerde potentiële klanten (leads) te genereren. Je kunt mij zakelijk volgen via Twitter en met mij connecten via LinkedIn

Categorie
Tags

1 Reactie

    media

    Vandaag een artikel in de Economie-bijlage van de Volkskrant over deze zogenoemde polis voor yuppen.


    9 december 2003 om 13:08

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!