Je bekijkt een artikel van

Daar zit muziek in #adv

23 januari 2020, 09:59

Audio speelt een steeds grotere rol in hoe merken met hun publiek omgaan. Dat betekent dat je als marketeer ook moet gaan nadenken over hoe je merk herkenbaar overkomt, zonder dat daar beeld bij komt kijken. Kan een blinde uit al die geluidjes jouw merk herkennen? Hoe kun je muziek en geluid strategisch inzetten? En dat zonder gebruik te maken van een rigide soundlogo of irritante jingle? In een interactieve masterclass ontrafelen we op 30 januari het begrip sonic branding. We staan stil bij de kracht van muziek, het effect op ons gedrag én hoe je dit voor je merk kunt inzetten. Kortom: kom naar de NIMA Masterclass Sonic Branding in Amsterdam en vind jouw sound of music.

Schrijf je nu in

NIMA is het Nederlands Instituut voor Marketing, een beroepsvereniging voor professionals in het marketingvak. We bieden marketeers de gelegenheid elkaar te ontmoeten en van elkaar te leren op verschillende niveaus: omdat ze in dezelfde specialisatie hebben, omdat ze in elkaars directe omgeving werken of omdat ze op een vergelijkbaar niveau functioneren. NIMA heeft een divers aanbod (bij-) scholing en opleiding via korte eigen marketingtrainingen en is bekend als het instituut waar je examen kunt afleggen op NIMA A-, B- of C-niveau. NIMA is aangesloten bij de European Marketing Confederation. Sluit je aan bij NIMA!

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!