Dan toch nog: de uitslag van de Grote Marketingfacts Jaarboek Quiz
Belofte maakt schuld. En we zijn een beetje laat met aflossen, dus we zijn ook wat extra rente verschuldigd. Maar hier is 'ie dan: de uitslag van de Grote Marketingfacts Jaarboek Quiz!
Engagement
Dat quizzen een mooie tool voor engagement is, bleek wel uit de Jaarboek Quiz: de quiz met vragen uit het Marketingfacts Jaarboek 2013-2014. Het wedstrijdelement leidt ertoe dat een flink aantal mensen tijd spendeerden aan de vragen. Hier wat stats van Quizworks, die de quiz technisch mogelijk maakte:
-
Gem. tijdsduur per sessie: 4,42 minuten
-
Aantal sessies: 1.316
-
Aantal spelletjes gespeeld: 3.964
-
Totaal aantal minuten gespeeld: 5.818
-
Totaal aantal uren gespeeld: 97
-
Totaal aantal minuten per individuele vraag: 106
De eindstand
De mensen die meededen aan de quiz maakten tot vrijdag 31 mei, 18.00 uur kans op een gratis exemplaar van het Marketingfacts Jaarboek. Daarvoor moesten ze in de top-10 eindigen. Omdat we ons bewust zijn van de flinke vertraging bij het bekendmaken van de winnaars, hebben we besloten extra prijzen toe te kennen door de top-15 een gratis Jaarboek toe te sturen.
Dit was de top-15 op het moment van de sluiting van de wedstrijd (deze aankondiging is te laat, maar alle deelnemers uit deze top-15 hadden hun scores behaald voor de deadline).
-
Sander Noordink, 1.720.835
-
Joran van Diermen, 1.717.526
-
Jaimee Groen, 1.716.291
-
Matthias van Zanten, 1.712.767
-
Bram Lucas, 1.712.025
-
Lennart Koetsier, 1.711.743
-
Paulien, 1.711.633
-
P. Kruithof, 1.710.357
-
Rob de Groot, 1.706.531
-
Jens Vandenbroecke, 1.706.292
-
Tobias Pasma, 1.702.775
-
Joao, 1.698.586
-
Mark, 1.695.985
-
Wouterjan Stikkel, 1.691.482
-
Bart van der Meeren, 1.690.985
Naast de hartelijke felicitaties overigens complimenten voor al deze mensen. Want toen ik het spel speelde, haalde ik een score waarmee ik ergens op de 30e plaats terecht zou komen. En ik heb de vragen verzonnen…
Ik neem via de mail contact op met de winnaars voor de verzending van de boeken!
Meedoen?
Trouwens: je kunt nog gewoon meespelen en je eigen kennis over online marketing testen, voor bacon & beans dan. Kun je gelijk zien of je het Marketingfacts Jaarboek ook zo goed kunt gebruiken als al die andere deelnemers!