Je bekijkt een artikel van SAS
partner

Data helpen de customer experience naar een hoger level #adv

SAS
16 november 2016, 13:00

Vandaag de dag is het bezorgen van een uitzonderlijke customer experience uitgegroeid tot een belangrijke onderscheidende factor voor top organisaties. Nu kun je ontdekken waar je collega’s van vergelijkbare bedrijven staan in het nieuwe Forbes Insights rapport ‘Data Elevates the Customer Experience’. Dit rapport is een uitgebreide follow-up van een in oktober 2015 uitgevoerde enquête onder 105 managers van grote internationale organisaties. Het rapport identificeert drie categorieën organisaties – leiders, ontdekkers en achterblijvers – en meet de vooruitgang met data-driven customer experience op drie belangrijke pijlers: de organisatie (mensen), openheid (van data) en instrumentatie (processen). Lees dit onderzoek en ontdek waar jouw organisatie staat. Doe aan de hand van voorbeelden van collegabedrijven nieuwe ideeën op om de customer experience van je eigen organisatie te verbeteren.

Download het rapport

SAS is marktleider in analytics. Met innovatieve analytics, business intelligence en data management software en dienstverlening, helpt SAS klanten op meer dan 80.000 locaties sneller, betere beslissingen te nemen. Al sinds 1976 levert SAS haar klanten wereldwijd 'THE POWER TO KNOW'.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!