De customer journey van je klanten verbeteren? Leer van ons stappenplan #adv

1 december 2020, 08:28

Zorgen voor een optimale customer journey is tegenwoordig niet zo eenvoudig. Consumenten gedragen zich complexer dan ooit. Hoe krijg je dan toch grip op de customer journey van jouw klanten? Lees deze gratis whitepaper van Ruigrok NetPanel, met stappenplan en veel praktische tips.

Download hier de gratis whitepaper!

Kari-Anne Fygi
Eindredacteur bij Marketingfacts

Kari-Anne Fygi was eindredacteur Marketingfacts van januari 2020 tot 1 november 2021. Daarvoor was ze redacteur bij Twinkle, eindredacteur bij Frankwatching, eindredacteur bij Tijdschrift voor Marketing, MarketingOnline en Adformatie. Kari-Anne studeerde Amerikanistiek en Economische & Sociale Geschiedenis aan de Universiteit van Amsterdam. Na die studie belandde ze in het journalistieke vak. Vanwege de liefde voor taal, verhaal en schrijven. Met als bonus de liefde voor marketing.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!