De eerste ervaringen met UPC Horizon

22 november 2012, 12:50

Al weer zeven jaar geleden deelde ik hierop Marketingfacts mijn eerste ervaringen met de UPC Mediabox gevolgd door twee jaar later de eerste ervaringen met de UPC Mediabox DVR. Artikelen die beiden dankzij de longtail van search de meest gelezen aritkelen van Marketingfacts behoren. 5 jaar na het laatste artikel in deze serie tijd om de eerste ervaringen met UPC Horizon eens te delen. Niet met een focus op de (technische) mogelijkheden maar de wijze waarop het in de markt wordt gezet door een merk dat 5 jaar geleden nog voorbeeld was van nieuwe communicatie.

Kort intro at het is:

– video upc en of review site

Hoor:

– check chelloo, twitter,

– persoonlijk ervaringen:

-> medewerkers doen hun uiterste best, maar kunnen het niet aan

-> product rammelt nog steeds

-> miscommunicatie mbt tv kijken op iPad -> geheel geen horizon voor nodig?

-> giga wachttijden

Wederhoor:

– input Ronald Sutmuller

* welke KPI's heeft webcare?

* hoeveel mensen zitten er op Webcare

* wat is de gemiddelde reactiesnelheid van webcare en snelheid waar eea is opgelost?

* hoe kijkt UPC naar de status van UPC horizon op dit moment?

* welke maatregelen zijn er genomen om de issue die er zijn op te lossen?

* als ik nu een upc horizon wil wat is dan de gemiddelde wachttijd

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!