Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

De ideale combinatie tussen online & offline #adv

2 februari 2021, 09:03

Nagenoeg alle customer journey’s beginnen tegenwoordig online. Het merendeel van de aankopen vinden echter offline plaats. Dat stelt veel organisaties voor een uitdaging. Hoe benut je de fysieke winkels en aankopen als een voordeel voor je online strategie? Ontdek de 6 laatste trends op het gebied van SEO, SEA en Social om voorop te lopen in de integratie tussen fysieke winkels en online.

Download hier de whitepaper

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!