Je bekijkt een artikel van Copernica
partner

De lessen van Geisha Fashion bij het opzetten van e-mailmarketing

Door een sterk loyaliteitsprogramma op te zetten, verschillende campagnes uit te proberen en flexibel te blijven in het bijschaven van de strategie, komt inmiddels 15,7% van de omzet uit online aankopen. 

5 december 2024, 12:23 635 x gelezen

Geisha Fashion heeft sinds het oprichten van hun B2C-webshop drie jaar geleden, een e-maildatabase van 40.000 profielen opgebouwd.

Dit whitepaper belicht de marketingcampagnes die aan deze groei hebben bijgedragen en geeft waardevolle inzichten voor bedrijven in de e-commerce sector.

Whitepaper downloaden

Copernica is marketing-software met functionaliteiten voor e-mailmarketing, websites, mobile en geautomatiseerde campagnes. Dagelijks maken meer dan 5.000 marketeers gebruik van deze diensten. De software integreert met vrijwel alle CMS-systemen, e-commerce platformen en CRM-software.

Categorie
Tags

Plaats reactie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!