De kracht van weblogs als communicatiekanaal

3 oktober 2004, 07:54

Via Frankwatching werd ik geattendeerd op de scriptie Understanding Weblogs: a communicative perspective (pdf) van Elmine Wijnia (Universiteit van Twente). Wijnia gaat in haar scriptie in op de kracht van weblogs als communicatiekanaal en vergelijkt het medium met o.a. chat, forum en website. Interessant!

Communicatiecapaciteiten van resp. chat, forum, website en weblog

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    Rob

    Een goede tip, dank je wel! En een prima weblog bovendien.


    3 oktober 2004 om 18:39
    media

    Hallo Elmine, dank voor de update. Heb de scriptie inmiddels gedownload en zal ‘m met plezier lezen!


    5 oktober 2004 om 09:32

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!