Demy de Zeeuw: “Ik ben erg druk met BALR. op de kaart zetten”
De sportieve hoogtepunten van Demy de Zeeuw? “Landskampioen worden met Ajax of uitkomen voor Nederland tijdens een WK.” De Zeeuw heeft vele hoogtepunten in de voetballerij gekend. In deze aflevering van 7 Ditches TV praat hij over zijn zakelijke hoogtepunten.
De Zeeuw is naast BALR., een sportief lifestylebrand waarin jonge gasten en sporty meiden graag gezien worden, druk met 433, een van de snelst groeiende sportcommunities ter wereld, en Wannahaves. De Zeeuw: “Met BALR. focussen we op jonge ondernemers die aan hun toekomst werken. Dat zijn voetballers, bloggers, zakenjongens, modellen, noem maar op.”
Social media, influencers & events
De Zeeuw is een zakenman die kansen ziet op het gebied van social media, lifestyle-events, influencers en nieuwe media. “We verkopen echt een lifestyle. Ik heb laatst een BALR.-boot gekocht. Ik geloof echt dat we in de toekomst ook een BALR.-club, -hotel of -hambugerbar kunnen openen.”
“Uiteindelijk draait alles om marketing en het gevoel dat je mensen geeft als ze ergens het merk BALR. tegenkomen”, aldus de Zeeuw. Hij timmert samen met zijn compagnons aan de weg om een zeer succesvol lifestylebrand op te bouwen. Laat je inspireren!