Dierenbescherming heeft profijt van emailmarketing

Dierenbescherming heeft profijt van emailmarketing
, Saristos
@saristos

De Dierenbescherming is begin dit jaar met succes van start gegaan met e-mail marketing. Doelstelling bij het inzetten van e-mail is het intensiveren van de relatie met de leden en sympathisanten.

Het medium stelt de Dierenbescherming naar eigen zeggen in staat om tegen significant lagere kosten veel vaker contact te hebben met haar achterban.

Voor de bekostiging van deze nieuwe activiteit wordt de frequentie waarmee het blad DIER wordt uitgegeven, teruggebracht naar viermaal per jaar in plaats van de huidige zesmaal per jaar. Uit de daarmee bespaarde kosten wordt een maandelijkse e-mail nieuwsbrief gefinancierd. Voor strategie, implementatie en verzending van de e-mail nieuwsbrieven heeft de Dierenbescherming gekozen voor Veritate Company.

De eerste resultaten van de e-mail activiteiten van de Dierenbescherming stemmen tevreden. Na verzending van de eerste e-mail nieuwsbrieven nam het website-bezoek gedurende een aantal dagen met 60 procent toe.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.