Diesel The Musical

3 februari 2005, 07:18

Diesel The Musical Dat is pas experience! Ik ben geen musical liefhebber, maar als een merk als Diesel besluit een musical te maken genaamd “The Future”, dan is mijn interesse wel gewekt. Uit de creatieve koppies van KesselsKramer komt het idee van een musical die dit voorjaar in Italie te zien zal zijn. Diesel heeft als creatief directeur ook een Nederlander. Hmmm…Zou het maken van “experiences” dan toch wel in onze genen zitten? Naast de musical komt ook de obligate printcampagne en Point Of Sales advertising, maar uiteraard zal er ook een soundtrack verschijnen. Ondanks berichten op diverse sites kan ik op de Diesel.com site zelf niets vinden hierover….

KesselsKramer in een reactie: “The idea for “The Future” stemmed from the idea that everyone feels the world of tomorrow is a bit gloomy and terrible. We thought that in this atmosphere it might be inspiring to bring back that optimism from the 70’s that had a fantastic and “musical” idea of how the future might be…”

Frank is sinds 2000 actief als blogger. De laatste jaren is hij een actief voorstander van het open internet en het indieweb: Hou controle over je eigen domein, je eigen data en eigen netwerk. Op zijn blog https://diggingthedigital.com/ schrijft hij over deze ontwikkelingen.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!