Digitale lifestyle is doorgebroken in 2004

Digitale lifestyle is doorgebroken in 2004

Volgens de Fiar, een branchevereniging van fabrikanten, importeurs en agenten op electrinicagebied, is in 2004 de digitale lifestyle doorgebroken. Hoewel de omzet in 2004 stabiel bleef op ?2,545 miljoen hebben de verkopen van high tech producten een sterke groei laten zien.

Uitschieters waren de MP3-speler (800.000 stuks) en de DVD-recorder. Gestimuleerd door EK Voetbal werden er 1,3 miljoen tv’s verkocht, waarvan 200.000 ‘platte’-versies. Gemiddeld werd ?1200 uitgegeven aan een nieuwe tv.

Tot zover heb ik een goed gevoel bij de cijfers. Volgens het persbericht (pdf) duiken echter de Digital Personal Video Players nu op in het straatbeeld en zou dit weleens de hit van 2005 kunnen worden. Misschien dat ik in ‘een onderontwikkeld gebied’ binnen de randstad woon, maar mijn straatbeeld is toch iets anders. Dit is eerder de wens van 2005 van de Fiar volgens mij.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.