Direct Marketing had 11-9 kunnen voorkomen

27 juli 2004, 13:24

De aanslagen op het WTC in New York en het Pentagon in Washington waren te voorkomen geweest met behulp van direct marketing. Dat is althans de overtuiging van Bill Clinton, die onthulde dat 17 van de 19 kapers van 11 september in meerdere databases stonden geregistreerd.

Uit de gegevens van de groepsleider Mohammed Atta bleek bijvoorbeeld dat hij op twaalf verschillende adressen woonde. “Met de juiste software hadden we genoeg belastende informatie kunnen verzamelen om maanden voor de aanslagen achter een aantal van die lui aan te gaan”, aldus Clinton.

Bron:

http://www.dmnews.com/

Via:

Nieuwsbrief MarketingTribune

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!