Do you like these?

26 januari 2005, 21:19

Do you like these?Off course you do!

Het innovatieve MTV2 gaat op de virale toer, waarschijnlijk om een komend programma alvast te pre-promoten.

Op de two headed dog website vind je allerlei (ingezonden?) games en foto- en videomateriaal. Ene James denkt dat het om een relaunch gaat.

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

2 Reacties

    media

    Maar wat is nu eigenlijk de clou? Begrijp er eerlijk gezegd helemaal niets van!


    26 januari 2005 om 22:17
    mangold

    Voor de clou van dit verhaal moeten we nog even wachten, vrees ik 😉

    Maar als ik [strong]een gokje[/strong] mag wagen: ’t Gaat vast en zeker om een programma dat door twee Snoop Doggy Dog-achtige kereltjes wordt gepresenteerd, en lekker interactief is (met door kijkers ingezonden videoclips enzo).


    27 januari 2005 om 05:10

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!