Doe mee aan de DDMA Barometer 2022

10 mei 2022, 07:34

DDMA Barometer 2022 in het teken van de cookieless world

Vorig jaar bleek uit de DDMA Barometer dat slechts 9% van de data-driven marketingsector klaar is voor een wereld zonder third-party cookies. Voor veel organisaties was er dus werk aan de winkel, zeker nu steeds meer tech-partijen privacybevorderende maatregelen nemen en er strengere wetgeving op de loer ligt.

Het dwingt organisaties te kijken naar hoe zij in de toekomst hun data gaan verzamelen en verwerken. Meer inzetten op first-party data is een vaak genoemde oplossing. In hoeverre zijn organisaties hier al mee bezig? Welke andere alternatieven voor het gebruik van third-party cookies zijn al in gebruik?

DDMA Barometer 2022 in teken cookieless world

Om deze vragen te beantwoorden staat de DDMA Barometer 2022 net als vorig jaar in het teken van de cookieless world. Met deze enquête brengt de DDMA Commissie Digital Marketing Transformation in kaart in hoeverre de marketingsector omgaat met deze veranderingen.

Doe jij ook mee? Met de resultaten kun jij je eigen organisatie straks vergelijken met andere organisaties. Het kost je maximaal 5 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 kaarten voor een DDMA-congres naar keuze.

Enquete invullen

Via deze link kan je meedoen aan de DDMA Barometer 2022. De enquête is ook in het Engels beschikbaar. Stuur de vragenlijst dan ook vooral door naar je niet-Nederlandstalige collega’s. Dankjewel!

Bob Younge
Contentspecialist bij DDMA

Bob is contentspecialist bij DDMA, branchevereniging voor data, service en sales. DDMA is de grootste branchevereniging voor datagedreven marketing, sales en service, met een netwerk van adverteerders, non-profits, uitgevers, bureaus en tech-leveranciers die data op een innovatieve en verantwoorde manier inzetten voor interactie met consumenten.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!