Berenschot Marketing Trendonderzoek 2012

Berenschot Marketing Trendonderzoek 2012

Het zorgen voor een authentieke merkbeleving was voor marketeers de belangrijkste trend van 2011. Maar wat is de grootste uitdaging voor dit jaar? Om hier antwoord op te geven wordt, voor de negende keer op rij, het marketingtrendonderzoek van Berenschot gehouden. Als partner willen we graag de online marketeers van Nederland kunnen vertellen wat de belangrijkste marketingtrends zijn en hoe de marketeer hierop inspeelt. Het  onderzoek bestaat uit 5 vragen en neemt  maximaal 5 minuten in beslag. Als extra incentive maak je kans op een maand rijden in een elektrische auto of mag je meedoen aan het debat tijden De Marketing Dagen, waar de resultaten zullen worden gepresenteerd.

Ga naar http://www.berenschot.nl/marketingtrends2012  en doe mee!

Over het onderzoek

Het Marketingtrendonderzoek van Berenschot is een langlopend trendonderzoek, waarmee de ontwikkelingen van de trends in marketing worden vastgesteld. Tevens levert het onderzoek informatie op over verschillen in trends tussen sectoren, en voorbeelden omtrent het benutten van trends in de praktijk. 

Alle marketing-, communicatie- en salesfunctionarissen in Nederland kunnen deelnemen. De resultaten worden gepresenteerd tijdens De Marketing Dagen, op 24 en 25 april 2012 in de Jaarbeurs in Utrecht.

De initiatiefnemers van het Marketingtrendonderzoek 2012 zijn:

Afbeelding credits: gemstone


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.