Doe mee met het vervolgonderzoek naar diversiteit in marketing
Oproep aan alle professionals in marketing, communicatie en sales.
Het is alweer bijna twee jaar geleden dat wereldwijd de stand van zaken op het gebied van diversiteit en inclusie binnen de marketing-en communicatiebranche in kaart is gebracht. De resultaten van het onderzoeksrapport hebben de initiatiefnemers toen als branche enorm geholpen om te bepalen op welke gebieden we het beter konden doen.
Een grote verzameling Nederlandse branche- en beroepsorganisaties is daar, samen met vele anderen uit de branche, voortvarend mee aan de slag gegaan. Maar was het voldoende? Is er een significante vooruitgang geboekt? Om dat te onderzoeken heeft de World Federation of Advertisers (WFA) het wereldwijde vervolgonderzoek live gezet.
Vanzelfsprekend steunt NIMA en ook Marketingfacts dit initiatief en we hopen dat ook dit keer veel Nederlandse vakgenoten aan het onderzoek deelnemen. Want – zo luidt de logische redenatie – hoe meer mensen hun ervaringen delen, des te beter kunnen de onderzoekers de situatie in kaart brengen en initiatieven ontwikkelen waarmee we een werkomgeving creëren waarin iedereen zich erkend en gewaardeerd voelt. Help je mee? Het invullen van het onderzoek is volledig anoniem en kost je maximaal vijftien minuten.
Ik help mee