Doelloos rondklikken terug van weggeweest

Doelloos rondklikken terug van weggeweest
, Carl Mangold

Het doelloos rondklikken, dat de veteranen onder ons nog kennen van eind vorige eeuw, is terug van weggeweest. Sterker nog: volgens Pew Internet research is ‘t zelfs één van de meest populaire bezigheden van dit moment (na e-mailen en zoeken). Het lezen van nieuws in ongeveer even populair.

  • 34% of online men were surfing for fun on an average day in December, compared with 26% of women.
  • 37% of internet users between ages 18 – 29 were browsing for fun on an average day; 31% of those ages 30 – 49; 24% of those over age 50.
  • 39% of home broadband users were browsing for fun on a typical day, compared with 23% of dial up users.

Broadband access and an ever-growing volume of Web content make the internet a tempting go-to place, and they are likely drivers behind this changing Web surfing habit. People can break up their workday by snacking on the internet at their desktops. Or they can kill a little waiting time by browsing the Web through their cell phones. Or they can fill a lazy few hours just going online to see what’s up.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.