Dogvertising

10 november 2003, 10:17

 Het nieuwste reclamemedium heet hondSony Playstation is de eerste opdrachtgever die gebruikmaakt van honden als reclamemedium. Het merk wil op deze manier het nieuwe Playstation-spel Dog?s Life onder de aandacht brengen.

Het hondenbillboard is een dienst van bureau Down Under The Creative Tribe. Er zijn plannen om het hondenbillboard-netwerk landelijk uit te bouwen in samenwerking met de dierenasiels. Op deze manier komen de honden buiten en verdient het asiel aan de reclame-inkomsten, stelt het bureau (bron: Incentive).

Zie ook:

Hondenbrigade gaat Dog’s Life in A’dam promoten

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    Carl Mangold

    Zouden ze ook prikkertjes in de drollen van deze honden steken, met het opschrift “Deze drol wordt u aangeboden door Sony Playstation” ?


    10 november 2003 om 10:55
    Augusto Apracino

    Haha, Carl, dat is wat je noemt een nieuwe manier van ingredient branding;)


    12 november 2003 om 18:10

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!