DoubleClick lanceert DARTmail RTM

20 oktober 2004, 08:00

Met DARTmail Real Time Messaging kunnen adverteerders automatische e-mails – die bijvoorbeeld een verrichte actie bevestigen – aanvullen met tekstadvertenties.

Uit eerder onderzoek bleek al dat vrijwel iedereen een e-mail antwoord verwacht (pdf) op een uitgevoerde actie.

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

2 Reacties

    alexstil

    DARTmail bestaat toch allang. Is dit dan een nieuwe versie ?


    20 oktober 2004 om 13:23
    mangold

    Mijn excuses, Alex. DARTmail bestaat inderdaad al een hele tijd, het gaat hier om de uitbreiding ‘Real Time Messaging’.

    Ik heb voor de duidelijkheid deze term alsnog aan de titel en het verhaal toegevoegd.


    20 oktober 2004 om 14:27

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!