Download nu onze Customer Journey Special

11 mei 2016, 08:00

Al lange tijd wordt de term customer journey gebruikt om het proces te beschrijven dat (potentiële) klanten doorlopen vanaf het moment dat ze voor het eerst in contact komen met je merk tot aan het gebruik – en hopelijk zelfs een herhaalaankoop. Maar zo simpel als we dat hier beschrijven, zo lastig is het in de praktijk. Daarom hebben we 15 artikelen voor je gebundeld die je van een dosis tips en inspiratie voorzien en alle aspecten van de customer journey belichten.

Het woord klantreis lijkt naar een redelijk bewust en lineair proces te verwijzen. Niet dus. Eigenlijk is de customer journey voor elk product en elke dienst anders. Of beter: voor elke klant is deze anders.

Door de toename van het aantal digitale touchpoints wordt die journey meetbaarder en kunnen we deze proberen te verbeteren. Het lastige in dat proces is het vinden van de balans tussen het optimaliseren op pixelniveau enerzijds en het schaven aan de overall klantbeleving. Download daarom vandaag onze nieuwste Special en haal eruit wat voor jou en de reis van jouw klanten relevant is!

Duik in de Special over de customer journey:

Download hem hier

Download ook…

… onze eerdere Specials:

Bram Koster
Senior consultant bij Evolve

Ik werk als consultant bij Evolve, een bureau dat is gespecialiseerd in het verbeteren van de interne communicatie en interne processen met behulp van interne sociale media. Was voorheen hoofdredacteur bij Marketingfacts en betrokken bij o.a. Online Tuesday en NIMA.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!