EIAA Media Consumption Study 2005

29 november 2005, 06:41

Op 13 december zal Alison Fennah, Executive Director van de European Interactive Advertising Agency (EIAA), spreken op 212 Amsterdam.

Alison Fennah zal de resultaten van de Media Consumption Study 2005 presenteren. Het onderzoek bevat voor het eerst data van de Benelux en omvat zowel de mediaconsumptie van Internet, TV, Radio als Print. Dus wil je weten hoe het medialandschap in de Benelux er uit ziet (ja er is meer dan alleen internet!), wat de trends daarin zijn en hoe en waar bepaalde consumenten bereikt kunnen worden, dien je zeker van de partij te zijn bij deze unieke bijeenkomst van 212Amsterdam. Er wordt een grote opkomst verwacht, dus wees op tijd om verzekerd te zijn van een zitplek!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!