Enorme groei in rich media webvertising VS

Enorme groei in rich media webvertising VS

Enorme groei in rich media webvertising VS

Dit jaar groeit rich media webvertising in de VS met 37 procent. Dat blijkt uit onderzoek van eMarketer. Ook de komende jaren blijft de vaart er goed in. Ook voor 2005 (+27%), 2006 (+31%) en 2007 (+34%) voorziet eMarketer sterke groei. De grootste motoren achter de groei voor de groei in rich media webvertising in de VS zijn de snelle adaptatie van breedband door consumenten en de beweging van traditionele merken richting het internet (via: Communicatie-nieuws).

Iemand enig idee waarom emarketer denkt dat de groei volgend jaar zal verminderen om vervolgens in de jaren daarna weer toe te nemen?


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.