Laatste kans: doe mee met het webinar over online verleiding!

27 november 2014, 09:30

Doe mee aan het webinar ‘De psychologie van online verleiding’ met Bart Schutz!

Jouw bedrijf is afhankelijk van het (koop)gedrag van klanten en hun gedrag wordt bepaald door hun brein. Weet jij hoe die 1,5 kilo aan corticale proteïnen en vetten werkt? Hoe dat orgaan tussen hun oren aandacht geeft, waarneemt en onthoudt? Hoe het beslist op basis van emoties en ratio’s? En het belangrijkste: hoe beïnvloed jij als marketeer al die processen?

Reis anderhalf uur mee door de wonderlijk wereld van ons brein en besef hoe anders het werkt dan je bewustzijn je voorspiegelt. Barts webinar is doorspekt met ‘eye-opening‘ a/b-testen die je ideeën over ‘de consument’ (en jezelf) veranderen. Én hij laat zien hoe je deze kennis toepast om je bedrijf online exponentieel te laten groeien.

Wat je leert

In 1,5 uur krijg je een effectieve introductie in de psychologie van de digitale consument. Je leert:

  • De ‘dual-processes’ in ons brein.
  • Hoe waarneming en perceptie werken (heel anders dan we bewust denken).
  • Hoe (koop)beslissingen en gedrag bepaald worden.
  • Meer dan 10 online verleidingstechnieken.
  • Inclusief vele a/b-testcases en best practices.

Spreker

Bart is consumentenpsycholoog en een van de hoogst aangeschreven experts (zo niet dé) op het gebied van het online beïnvloeden van consumentengedrag. Hij heeft ruim 15 jaar lang academische en praktische ervaring – en aantoonbaar succes – in het strategisch toepassen van psychologie.

Bart is mede-oprichter en ‘Chief Persuasion Officer’ binnen het internationaal bekroonde bedrijf Online Dialogue. Hij realiseert exponentiële groei door het toepassen van breinkennis en vele experimenteren bij zowel nationale en internationale bedrijven (van corporates als ING en T-Mobile tot startups).

Bovendien is Bart auteur van het Wheel of Persuasion, een tool met daarin meer dan 200 effectieve verleidingstechnieken.

Testimonials

Mensen die eerder Bart hebben meegemaakt als trainer, zeiden het volgende:

“De leukste, snelste en effectiefste manier om over de werking van onze hersenpan te leren en een bijpassend scala aan technieken om online je doelstellingen te bereiken” – Roald Tichelaar, mgr e-marketing Technische Unie – deelnemer ‘Master of Online Persuasion’-cursus

“De Master of Online Persuasion is een perfecte mix van kennis vergaren, snappen hoe het werkt, en dan toepassen. Hierbij werkte de opleiding als een eye-opener: Gaandeweg ga je zelf anders kijken en zie je hoe je dit kunt toepassen” – Dorine Saes, webanalist Rabobank – deelnemer ‘Master of Online Persuasion’-cursus

Inschrijven

Het webinar vindt plaats op donderdag 27 november van 15:30 tot 17:00 (de duur is dus 90 minuten). De kosten voor deelname bedragen 95 euro (excl. BTW).

Inschrijven doe je via Webevent.nl!

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!