FireFox fans doneren voor reclamecampagne

1 november 2004, 18:04

De makers van de veel veiliger en snellere internetbrowser FireFox hebben in tien dagen tijd een kwart miljoen dollar reclamebudget ingezameld, na een oproep aan haar fans.

“The success of the donation campaign shows the passion that’s out there for Firefox,” he said. “It’s a product the open-source community can be truly proud of, and they’re willing to dig deep in their pockets to spread the word.”

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Hans

    Leuk! Alleen jammer dat ze het dan weer uitgeven aan een paar advertenties in een aantal bekende Amerikaanse kranten. Ze hadden wel iets langer mogen nadenken over het besteden van hun budget.


    1 november 2004 om 18:40

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!