Forbes experimenteert met tekstadvertenties in redactionele stukken

Forbes experimenteert met tekstadvertenties in redactionele stukken

Emerce: Forbes.com experimenteert met tekstadvertenties in redactionele stukken. Daarbij maakt het gebruik van IntelliTXT van Vibrant Media. Wie met zijn muis over een woord als hardware schuift in een redactioneel artikel ziet ineens een tekstadvertentie verschijnen waarin printers van HP worden aangeprezen. Daarmee doorbreekt Forbes de ongeschreven regel dat advertenties en content naast elkaar moeten bestaan en niet in elkaar op moeten gaan.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.