Geenreactie.nl verzamelt slecht reagerende bedrijven

23 februari 2003, 22:00

Om bedrijven die niet of slecht reageren “een duwtje in de goede richting” te geven is de site GeenReactie.nl gelanceerd.

Het doel van deze actiesite is publiciteit te geven aan slecht reagerende bedrijven en consumenten de mogelijkheid bieden hun e-mailervaringen te delen met andere consumenten, aldus een van de initiatiefnemers. Elke maand zal het slechts reagerende bedrijf worden gevraagd om een offici?le reactie te geven.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    blomm109

    Leuk initiatief, maar met wie de conusment te maken heeft…..

    Benieuwd naar de ontwikkelingen.


    24 februari 2003 om 10:54

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!