Geenstijl geeft push aan naamsbekendheid Doritos
Begin me langzamerhand af te vragen hoeveel geld Geenstijl.nl ontvangt voor het online promoten van nieuwe produkten. Nadat ze de naamsbekenheid van Axe en Volvo een flinke push hebben gegeven, steunen ze nu Doritos van Smiths. Feit is dat vermelding op Geenstijl beter werkt voor het verhogen van site-bezoek dan welke banner-campagne ook.
Geef jij commentaar op je eigen postings? 😉
Soms moet je toch wat als je een discussie wilt 🙂
Zonder gekheid, zodra ik nieuwe feiten heb over een onderwerp dat ik reeds heb gepost dan plaats ik deze meestal als commentaar.
had het programma nog nooit gehoord, maar via de GS link maar eens geluisterd…wat een gemaakte humor zeg, is het altijd zo ‘grappig’?
Geez, that’s unbalieveble. Kudos and such.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!