Google wordt sponsor van 212 Amsterdam

14 juni 2005, 03:49

Met trots kunnen we Google presenteren als nieuwe sponsor van 212 Amsterdam. De komende 12 maanden zal Google het huidige team, dat bestaat uit fris idee en partners Traffic4u, Falk AG en Marketing-facts, ondersteunen in de organisatie. Met de erkenning van dit vooraanstaande bedrijf wil de organisatie de maandelijkse bijeenkomsten naar een nog hoger niveau brengen.

Zo spreekt vanavond Mark Lewis, een succesvolle internet onder-nemer uit de UK, en komt op 6 juli de Amerikaanse marketingguru Seth Godin naar Amsterdam.

Tot vanavond!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

6 Reacties

    Bas

    Gefeliciteerd, begint lanzamerhand de nekslag van IPAN te worden?


    14 juni 2005 om 06:38
    Stijn

    De drank bij de IPAN was vorige week al gratis en je kon ook een gratis introducee meenemen, dus ze lijken er wel van te leren 😉 Nou is Jort Kelder geen Seth Godin, maar toch..


    14 juni 2005 om 10:12
    Anders

    @Bas – het is natuurlijk wel een deels andere doelgroep, maar het toont wel aan dat het format van de IPAN onhoudbaar is. Evenementen kunnen goed gesponsord worden, zo toont 212 wel aan, en het kennisdelings-aspect van de IPAN is achterhaald door het succes van wiki’s, weblogs en wat dies meer zij. Er zijn weinig argumenten meer te verzinnen voor het hoge abonnementsgeld van die club, en ik heb de indruk dat het bestuurslidmaatschap enkel nog uit CV-overwegingen nog interessant is.


    14 juni 2005 om 10:38
    Stijn

    In welk opzicht zijn de doelgroepen van 212 en IPAN anders, Anders ;-)? Nou kom ik zelf bij zowel 212 als de IPAN en lijkt de overlap inderdaad minimaal, maar de onderwerpen verschillen niet zo gek veel toch (deze maand Mobile TV versus Mobile Marketing).


    14 juni 2005 om 11:17
    Bas

    @anders, ik ben ook benieuwd welke andere doelgroep IPAN dan heeft t.o.v. 212.

    Zelf ben ik al een tijd IPAN lid (ooit nog coördniator kennisgebied), en dat het anders moet, ben ik het mee eens. De vraag is alleen: hoe. Ben benieuwd naar je Visie.


    14 juni 2005 om 11:28
    EJ

    Leuke 212 eens te meer!

    Maar de belofte dat Mark ´juist in gaat op de aspecten uit de praktijk die bij een grootschalige introductie komen kijken´ heb ik niet herkend helaas. Wel weer voldoende andere zinvolle contacten gelegd. Goed werk 212.


    14 juni 2005 om 20:38

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!