Schaatspak Ireen Wust geveild voor RightToPlay

24 februari 2006, 12:16

Schaatspak Ireen Wust geveild voor RightToPlayVanaf vandaag kan heel Nederland een bod uitbrengen op unieke Olympische artikelen zoals het schaatspak van Ireen Wüst waarmee ze goud won op de 3000 meter. Maar ook de tijdens de openingsceremonie door wereld- en Olympisch kampioen Joey Cheek gedragen en gesigneerde baret wordt geveild, evenals de gesigneerde Olympische jas van Carl Verheijen en een door Johan Olav Koss gesigneerd Right To Play shirt. Het is slechts een kleine greep uit de tientallen attributen waarmee tijdens de Olympische Winterspelen sporthistorie is geschreven.

De artikelen zijn de afgelopen dagen door medewerkers van Right to Play ingezameld in het Olympisch dorp en worden per opbod verkocht via SchaatsNieuws.nl. De opbrengst wordt geheel geschonken aan Right to Play, de humanitaire organisatie die is opgericht door ex-schaatser en voormalig Olympisch kampioen Johann Olav Koss. Er kan geboden worden tot 6 maart, 14:00 uur.

Maarten Roelofs Manager Online Marketing & Sales Speurders.nl. Hiervoor ilse Media en Wanadoo. Van origine systeembeheerder (Unix, Cisco etc). Eerste activiteiten met internet in 1995, 'IPC', website ontwikkeling. Gelukkig voor het uiterlijk van het internet ben ik hier niet mee doorgegaan. Specifieke interessen zijn technologie en internet en de ROI van online marketing. Internet marketing is naar mijn mening de hoeksteen van elke marketingcampagne. Een campagne die zich niet op internet kan bewijzen moet ernstig heroverwogen worden. Kan zich ergeren aan uitspraken als 'alles wordt TV', het is namelijk net omgekeerd: 'alles wordt internet'

Categorie
Tags

2 Reacties

    Barry

    Leuk initiatief, ik ga zeker even bieden… Leuk gedaan trouwens, deze compleet onafhankelijke nieuws post van Speurders.nl 🙂


    24 februari 2006 om 12:54
    Kasper Katje | e-Markethings

    Goed initatief dus maar even meegenomen in een mailing.


    28 februari 2006 om 00:29

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!