Heineken VS met satirische campagne

Heineken VS met satirische campagne

Heineken USA heeft zijn huidige satirische printcampagne die gekoppeld is aan internet verlengd en nodigt websitebezoekers uit om hun eigen humoristische headlines te bedenken.

Onder de naam Heineken Headline Hoax worden consumenten geprikkeld om te denken dat ze het middelpunt zijn van een (fictief) verhaal op een homepage van hun keuze. Print- en banner advertenties moeten mensen de weg wijzen naar de site heineken.com. Het biermerk begon vorige maand met de campagne, gemaakt door Publicis New York. Een van de headlines is ?Amnesia Patient Drinks Heineken But Can’t Remember Why?.

Bron:
http://www.adformatie.nl/


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.