Het belang van inhousing voor digital maturity #adv

15 januari 2021, 09:57

Om als bedrijf voorop te blijven lopen en duurzaam concurrentievoordeel te behalen, zul je je marketing integraal moeten inrichten. Het is cruciaal om je digital marketing capabilities intern op te bouwen en zelf de regie te nemen. In onze inhousing paper lees je meer over het belang van inhousing voor digital maturity en waarom talent, technologie en samenwerking key-succesfactoren zijn.

Download de paper hier, inclusief de ‘starten-met-inhousing’-checklist

Merkle is een toonaangevend Customer Experience Management (CXM) bureau, waarbij data en technologie de drijvende krachten zijn. Merkle heeft ruim 50 vestigingen en 9600 medewerkers over de gehele wereld en is onderdeel van dentsu. In Amsterdam en Rotterdam werken meer dan 285 mensen voor toonaangevende klanten zoals Microsoft, HEMA, NS, Marktplaats, Vodafone, BMW, Air France-KLM, Pathé, Burger King en Corendon. Het bedrijf is strategische partner van o.a. Google, Adobe, Salesforce, Bol.com en Selligent.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!