Het ideale eindejaarscadeau: het Marketingfacts Jaarboek 2014-2015!

11 december 2014, 09:30

Elk jaar is het weer een lastige vraag: wat geef je je collega’s en/of relaties als dank voor het afgelopen jaar? Een mand vol overbodige hapjes? Een fles wijn of bubbels? Het kan ook origineler en leerzamer: het Marketingfacts Jaarboek. Breng de mensen die er toe doen op de hoogte van alle relevante ontwikkelingen op het gebied van online marketing, zodat ze helemaal klaar zijn voor 2015!

Het Marketingfacts Jaarboek 2014-2015 kost normaal gesproken €24,95 per stuk (excl. verzendkosten, hier te bestellen), maar vanaf 10 stuks gelden zeer aantrekkelijke kortingen.

Wil je meer weten of een voorstel ontvangen, neem dan contact met ons op via jaarboek@marketingfacts.nl of bel naar 06-55838648.

Als je alles wat er in online marketing gebeurt op de voet volgt, is het nog wel eens lastig om de samenhang te zien. Daarom is het verstandig om een stapje terug te doen en de wereld te bekijken vanuit de helicopterview. Dat is waarom we in 2006 zijn gestart met het uitgeven van het Marketingfacts Jaarboek.

Wat in het eerste jaar begon als een dunne, handige gids over het veranderende online medialandschap, is uitgegroeid tot een meer dan 300 pagina’s tellend boek waarin alle facetten van online marketing worden behandeld. Met het Marketingfacts Jaarboek 2014-2015 ben je in één klap op de hoogte van de staat van online marketing in Nederland anno nu.

Het Marketingfacts Jaarboek biedt ook praktische handvatten. Welke middelen zet je in en voor welke doelstellingen? Per onderwerp beantwoorden we de vragen wat is het?’, ‘waar staan we?’ en ‘waar gaat het naartoe?’. Daarnaast zit het Jaarboek vol met cases en praktische how-to’s. Zodoende is het een naslagwerk voor de ervaren marketing- en communicatiespecialisten maar ook voor studenten en professionals buiten ons eigen vakgebied.

Het boek is bruikbaar als leesvoer én als naslagwerk en biedt iedere marketeer en (communicatie)professional waardevolle informatie bij het maken en schrijven van plannen voor 2015!

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!