Het einde van de 30 sec tv-commercial

Het einde van de 30 sec tv-commercial

A commercial for Cadillac that ran during the Super Bowl lasted 5 seconds

Na een artikel over de toekomst van de 30 sec spot komt de New York Times deze week met een artikel over het einde van de 30 sec spot.

Ik verwees er al eerder naar maar hoe langer ik er over nadenk, hoe beter ik de titel van PPGH/JWT’s weblog 31st second vind. Was leuk om donderdag even kennis met je te maken Paul!


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.