Het einde van de media zoals we dat nu kennen

4 februari 2005, 07:36

John de Mol koopt voetbalrechten, de Volkskrant wil in tv, krantentitels worden opgeheven of samengevoegd, en alles wordt digitaal. Media zal niet meer worden benaderd als radio, krant, internet of tv. Mensen zoeken functies als amusement of nieuws, en iemand levert dat product. Zomaar een paar statements uit de rapporten Focus op functies (pdf) en Trends in het medialandschap: vier verkenningen (pdf) van de Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid (WRR).

Mede op basis van deze rapporten zal Staatssecretaris Medy van der Laan binnenkort komen met een visie over het veranderende medialandschap.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!