Het pauzemoment van de Super Bowl

25 januari 2006, 06:00

Het pauzemoment van de Super BowlOp 5 februari wordt de Super Bowl weer gehouden. Vorig jaar zorgde Janet Jackson’s blote borst er voor dat meer dan 50 procent van de zoekopdrachten gerelateerd waren aan Janet.

Vanzelfsprekend worden de 30 minuten pauze ook gebruikt voor een toiletbezoek. Toiletpapierfabrikant Scott speelt hier handig op in en heeft de HalfTimeFlush geopend. Een aktiesite met tips om verstopping te voorkomen, ringtones, een filmpje met coach Mike Ditka van de Chicago Bears en een game. Allemaal opgezet rondom het toiletbezoek gedurende de Super Bowl. Mooie inhaker uit een onverwachte hoek en weer eens wat anders Super Bowl nieuws dan de 2,25 miljoen voor een 30 seconden commercial. (via Adjab)

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!