Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Hoe kan nieuwe technologie jouw ROI verhogen? #adv

1 oktober 2018, 07:30

Digitale transformatie. Natuurlijk weet je als marketeer dat digital vandaag de dag leidend is. En dat je aan de slag moet met VR, Voice, AI, augmented reality, machinelearning, conversational interface en nog zo het een en ander. Technologie domineert marketing meer en meer. Dat is prima, maar wat levert die nieuwe technologie uiteindelijk op? Want die marketingeuro kun je maar één keer uitgeven. Laat technologie voor jou werken in plaats van vice versa. Kom op 6 november 2018 luisteren en meepraten hoe marketingtechnologie jouw ROI positief kan beïnvloeden, op het Marketing & Technology Event.

Bestel nu je kaarten!

Op 6 november worden op het Marketing & Technology Event uitsluitend gerenommeerde MarTech-professionals gepresenteerd, die begrijpen dat technologie noodzakelijk is, maar ook geld moet opleveren. Zij bespreken acht concrete marketingdeelgebieden – social/influencers, data, cx, sales, apps, future tech, loyalty en online media – technology tools die jouw omzet spectaculair laten stijgen. Concrete kennis dus, die je direct in de praktijk kan toepassen.

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!