Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Hoe organiseer je webcare met minimale capaciteit? #adv

14 november 2018, 09:00

Maandelijks verwerkt Natuurmonumenten meer dan 15.000 webcare berichten met slechts 1 FTE. Hoe richt je je webcare zo efficiënt en effectief mogelijk in? De sessie van Natuurmonumenten gaat over de lastige balans tussen marketing acties, interactieve social posts versus een beperkte webcare capaciteit. Vol praktische learnings! Dit en meer tijden het Social Service Congres op 29 november.

Bekijk het programma

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!