Hoe richt je klantcontact in in het digitale tijdperk? #ADV

6 november 2014, 09:30

Kom naar het Social Service Congres op 26 & 27 november 2014

Tijdens het eerste Social Service Congres op 26 en 27 november in De Kom te Nieuwegein krijg je inzicht in hoe je de klantenservice binnen jouw organisatie kunt inrichten naar de consumentenbehoeften in het digitale tijdperk.

Met het toenemende gebruik van social media en andere online contactmogelijkheden is de klantenservice een dynamische dienst geworden. Consumenten maken uit wanneer en hoe zij een bedrijf benaderen. Hoe houd je deze continu bewegende klant bij? En waar gaat social nu echt om? Hoe richt je klantcontact in in het digitale tijdperk?

Op donderdag 27 november 2014 vind het Social Service Congres plaats met een afwisselend programma van keynotes, praktijksessies en de mogelijkheid om op een demoplein diverse social media monitoring- en webcaretools te bekijken. Ook wordt een update van het social media toolonderzoek gepresenteerd.

Van sprekers als Bas Hoogland (Mr. Klantvriendelijkheid 2014), Alexander van Deursen, Marja Ruigrok en van cases van o.a. NS, Liander, UWV, TUI Nederland en Nuon leer je op het Social Service Congres alles over de ins en outs van Social Service.

Dagvoorzitter van het Social Service Congres is Marco Derksen, die tevens de sprekers en onderwerpen voor het congres en workshops heeft verzorgd.

Inspirerende workshops over social service

Op woensdag 26 november kun je inspirerende workshops volgen van:

Kom ook naar het Social Service Congres

Kom ook op 26 en/of 27 november 2014 naar het Social Service Congres met inspirerende workshops, interessante keynotes van Bas Hoogland, Marja Ruigrok, Alexander van Deursen en praktijkcases van o.a. NS, Nuon, UWV, ANWB en Liander.

Met € 100,- korting voor het Social Service Congres met code: SSC14pMF

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!