Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Hoe social is jouw service? Ontdek het tijdens het Social Service Congres #ADV

24 november 2015, 09:30

Webcare heeft klantcontact een persoonlijker tintje gegeven. We ‘praten’ meer in de taal van de klant en sluiten interacties af met eigen initialen. Mooie stappen, maar volgens consumenten lang niet voldoende. Hoe moet je wél met je klanten communiceren via social media? Kom naar het Social Service Congres en ontdek het zelf!

Organisaties ontdekken meer en meer de mogelijkheden van social media in klantenservice. Het begon met klachtenmanagement: luisteren naar klanten om klachten zo snel en goed mogelijk te verwerken. Vragen om advies via social media vormt de volgende stap. Nog een stap verder is social selling: commerciële kansen oppakken. De klant van nu vraagt overall om meerwaarde: snelle feedback, handige tips die het gebruik van een product of dienst verbeteren en vooral persoonlijke, op maat gesneden social service. Kom naar het Social Service Congres in Nieuwegein en leer van collega’s en experts.

Bekijk het programma en meld je aan

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!